عصر

نمی دونم چرا چیزی به زهنم نمی رسه بنویسم 

می خوام برم بیرون ولی حوصله بیرونم ندارم 

دیروز که رفتم  چقدر خوشال بودم ولی ...... 

مثلا مثل تصمیم کبرا تصمیم گرفته بودم 

ولی بازم دیر جنبیدم 

نمی دوم  

به گفت دوستان و کل ملت ایران 

قسمت نبود !!!!

ما حالا باید سال جدیدو با نشاط شروع کنیم ولی  

مثل این گلای پلاسیده حال هیچ کاری رو نداریم

کاش حداقل عیدم  عیدی بود ! 

یاد بنده خدا افتادم . چه کیفی میکنه . یک سال گذشت کاری به کارش نداشتم 

هرچی بود خودم بودمو خودم 

اخلاقمونم مثل فردین نیست  بگیم خوشبخت بشه ایشالاء !!! 

مثل شیطونم نیستیم بگیم بدبخت بشه !!! 

ولشکن بزار هرچی می خواد بشه

نظرات 1 + ارسال نظر
arezo سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 22:32 http://www.asheghe-del-shekaste.blogfa.com

هیچی چیزی نشده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد