سلام گرم


سلام گرم به همه کسانی که گه گاهی سر می زنن به  خونه دلم من


بله این دفعه  دیگه از تاریکی آمدم بیرون

آره تغییر کردم . تصمیم کبری گرفتم

فردا  عیده

دلم می خواد همه خاطرات بدو فراموش کنم هر چند سخته

از وبلاگم شروع کردم و لباس سیاه ماتم رو ازتنش در آوردم و لباس سبز امید رو تنش کردم

کسی که اولین جرقه قلبم بوده دیگه نیست اینو باید باور کنم

می خوام از نو شروع کنم

امسالو سال خوبی رو پیش بینی می کنم برای خودم

مصمم هستم که توی سال جدید کسی رو که فکر می کنم نیمه گم شدم هست رو پیدا کنم

البته فکر می کنم که پیدا کردمش

دوست دارم برام دعا کنید دوستای عزیزم . برای من خیلی سخته  پا پیش گذاشتن . ترس دلهوره  همه وجودمو می گیره

این دفعه  به خدا توکل می کنم امیدوارم  فرجی بشه .

می دونید آدم توی یه دوره ای به نقطه جوش می رسه و باید برای خودش کسی رو داشته باشه متاسفانه نقطه جوش فقط زمان خاصی وجود داره که من فکر می کنم توی این مرحله قرار دارم اگه سپریش نکنم دیگه از دست رفته و می ترسم به نقطه انجماد برسم  و سرد سرد بشم.

بله سردی دیگه همیشگیه :( و راه برگشتی نیست

از خدا می خوام کمکم کنه سال جدید رو با موفقیت شروع کنم .

دیگه دل نوشته های سرد و غمگین رو قصد دارم ننوسیم شاید بعضی وقتا شاید

می خوام توی سال جدید از هر چیزی بنویسم .

می خوام نوشتهام هم مثل قالب نو وبلگم نو بشن .

سر بزنید بهم  همیشه خوشحال می شم

سال جدید رو سال پر برکتی برای همه دوستای عزیزم آرزو می کنم  و امیدوارم به هر چیزی که می خواین برسین .

همتونو دوست دارم . 14 روز تعطیلی خوش بگذره بی نهایت


نظرات 1 + ارسال نظر
نجمه جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:06

سلااااااااااااااااااااااااااام ... خوبی مرصاد ؟؟؟

واااای نمیدونی چقد ذوق کردم اینجا رو دیدم ... خییییییییییییلی عالی شده ... واقعا خوشگل شده

کاملا مشخصه تغییر کردی و من از این بابت خیلی خوشحالم
امیدوارم سال جدید برات یکی از بهترین سالها باشه و به هر چی که آرزو داری و البته به صلاحت هست برسی
تو از بهترین دوستان من هستی و برات بهترین ها رو آرزو دارم مرصاد جان
:)

سلام نجمه جان عزیز
خیلی خوشهال شدم سر زدی می خواستم خبرت کنم بیای وبم ولی گفتم بهتر یه سوپرایز باشه
آره امسال تصمیم گرفتم خیلی چیزامو عوض کنم
اولم از خونه تکنی دلم و وبلاگم شروع کردم
خیلی ممنونم که برام آرزو های خوب رو کردی امید وارم هر چیزی که به صلاحم هست برام اتفاق بیفته
منم تورو دعا کردم موقعه تحویل سال و از خدا خواستم به هر چیزی که می خوای بهش برسی . امید وارم همیشه دلی شاد و پر امید داشته باشی
سال نو پر برکت باشه برات دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد