آدم های بی تاثیر


هر کسی یه دسته بندی از آدما داره

ولی خوب من دسته بندیم فرق می کنه

آدمارو اون جوری که دیدم از نزدیک ، تجربیات دیگران ، مطالعه ، تعامل و ... می شناسم

این طرز تفکر منه ذهنم از قبل ساخته شده

من بیشتر از اونی که باید منطقی هستم شاید نباید توی همه جزئیات ریز بین شد

باید اصلاح بشم ولی انگار بعضی از چیز های که توی وجودم هست دیگه غیر قابل تغییر شدن

همون چیز های که طرف مقابلم باید برای همیشه اونارو قبول کنه

بعضیا آدمای خوبی هستن و ساده ولی نمی تونن کاری رو که بهش علاقه دارن انجام بدن چون می ترسن (ترس از شروع یه رابطه یا استارتش )

بعضیا خوب بلدن کارای خودشنو به راحتی انجام بدن و توی ایجاد یک ارتباط خوب از همه جلوترن ولی در آخر برای رسیدن به چیزی که از صمیم قلب می خوان یه جورایی مشکل دارن

بعضیا دیگه خیلی می ترسن و جرئت انجام هیچ کاریرو ندارن برای همین هم توی زندگی  تنهان و یا زندگی معمولی دارن بدون هیجان

بعضیا همه راه و روشهارو بلدن  ولی نه برای خودشون برای دیگران و همونه که میگه کوزه گر از کوزه شکته آب می خوره

بعضیا به خاطر غرور شون از بهترین چیزا محروم می شن اصلا هم تا آخر عمرشون از این غرور الکی جدا نمیشن یه جورایی شده مثل خون برآشون . که همیشه توی رگهاشون جریان داره . کسی رو که می خوان پیدا می کنن ولی با غرورشون عین چکش میزنن توی سرش

اطرافیانی که همیشه برای خودشون می برند می دوزند ، همیشه سراغ زندگیتو می گیرن که چرا کاری نمی کنی و به فکر خودت باش . ما شیرینی می خوایم .... جز اینکه کمک کن برای حل مشکلت

نمی دونم

بعضی از ماها  که جرئت نداریم و می ترسیم  و نمی تونیم برای یک شروع خوب خودون پیش قدم بشیم باید کسیا باشن که مارو حُل بدن توی زندگی . این حل دادن حتی باعث میشه اونای که توی فکر شروع هم نیستن ولی زمان مناسب شروع رو دارن یه زندگی نو رو بناء کنن

به زندگی خودم که نگاه می کنم خیلی از کارای که کردم و الان ازشون رازی هستم برای این بوده که آدمای بودن که فهمیدن من  به استارت نیاز دارم . برای کار ، برای ادامه تحصیل ، برای مشاوره  و و و .

شروع زندگی به روش سنتی برای بعضیا که توی عصر حاضر زندگی می کنن کار خیلی مسخره ایه ولی برای  بعضا و حتی خود من فکر کردن در موردش جالبه . انگار هنوز هم برای بعضی ها همون روش قدیمی خیلی بهتر از روش جدید هست

نیازی که اطرافیان برای به وجود آمدنش به آدم کمک می کنن

این آدما آدمای هستن که باعث رشد و پیشرفت دیگران می شن

کسی که برای کمک همراه میشه  مثل کسی هست که بارها و بار ها دوچرخه  یه  پسر یا دختر کوچولورو هُل میدن و مسمم هستن تا رکاب زدن رو بهش یاد بدن که این خوبه

ولی آدمای هم هستن که بعد از دوبار  خسته میشن و کارو می ندازن برای یه روز دیگه که فراموشیو ....

آدم  به خودش شک میکنه و میگه لابد خیلی  نفهمه هستم  که نمی تون یاد بگیرم ولی در واقع این کم صبری فرد کمک کننده است که باعث میشه یه اتفاق خوب توی زندگی نیفته

کاش همه جز سرک کشیدن توی زندگی دیگران کارای دیگه ای بلد بودن

ولی جای شکرش باقیه کسای هم هستن اگه کمک از دستشون برنمیاد ولی تا میتونن باهات راه میان و حرفاتو درد دل هاتو گوش میدن .

آدمای که سعی میکنن ناراحتی و فکرای ازاب آورو ازت دور کن

دست اینارو باید بوسید برای آدم ارزش قائل هستن

خدا کنه دورو بر همه  ، آدمای باشن که موثر باشن توی زندگیشون ، نه آدمای آویزن