بروم

چه کنم که تو نیستی  -        چه کنم که بیایی-                   قدمی اطرافم

نگاهی با احساس          دستی گرم        آغوشی باز             می خواهمو بس

چه کنم نمی روی زیادم     چه کنم  تا بمانی                        قدمی اطرافم

نگاهت کجا ؟                 دستت دور !!!                  آغوشی خالی         

چه کنم در راهم           چه کنم ای یارم

                                                     بروم تنها ؟؟؟

                                                                بی نگاهت !!!      بی لطفت !!!!

 

بهترینم

مادرم ای که مهرت چون آب روان     

                                                    روزت مبارک

 

A روزت مبارک

راه تو

آن چنان در راهت گم شدم که خورشید و ماه  هم راهم را روشن نمی کنند

آن چنان مستت شدم که هیچ آب سردی تصویرت را از زهنم پاک نمی کند

آن چنان نگاهت می کنم که عالمو آدم فکر کنند رستاخیزاست  امروز

آنچنان مبهوتت شدم که دنیا را با این بزرگی در اطرافت نمی بینم

           تو بگو

                   تو چه هستی

                                          تو چه بودی

نمی بینی !؟

نه واقعاً منو نمی بینی خوشحالی ؟! زندگیت روبه راهه ؟احساست هنوز سرده ؟

کاش چشماتو رو به واقعیت باز می کردی. کاش منو میدیدی

کاش طعم تنهای رو می چشیدی

کاش مال من شوی

و بس.......

من تنها

کناری نشسته بودم ....... تنها           

                                          همه می گذرند             همه بی توجه

مادری دست در دست فرزند در حال عبور..........  لحظه ای ایستادند دستی آمد به سویم

صدای آمد..................           سکه ای آمد....... سویم چرخید .............    کنارم نشست

  او هم بی صدا ماند مثل من

چه عجیب است ولی غریب نیست برایم

همه  را دیدم که دیدند من گدایم و از سخاوت خود بخشیدند. آنها که حتی نامم را نمی دانستند

و عجیب تر آن است که تو میدانی من گدای چسیتم ولی زره ای سخاوت از مهرت نگاهت عطرت برایم نیست

کجایی ؟

هر چه در آینه نگاه می کنم         خودر را نمی بینم  چرا ؟؟؟

فردا ؟

برای من تنها فردا هم مثل امروز است

گذرت

دیگه صبحو  ظهرو  شب  چه فرقی می کنه توکه نمی گذری از کوچمون