روز اول عید

امروز هم اون جوری نبود که من می خواستم

شب قبلش با پسر دایی و پسر خاله تا ساعت 6 بیدار بودیم  بعد خوابیدیم

سر ساعت 8:15 بیدار شدم صورتمو شستم

گشتم اون قرآن قدیمی بابارو پیدا کردم قرآن  رو از روزی که یادم میاد داریمش  قشنگه . الان فکر کنم جزء اتیغه جات باشه .

خلاصه رفتم پای تی وی

مامان که بنده خدا خسته داغمون . آخه مامانش یا همون مامان بزرگ من بستریه حالشم زیاد خوب نیست . مامانم شب اونجا بوده ( بیمارستان )

بابا که هیچ ولش کن  همون گوشه خوابیده اصلان هم براش مهم نیست سال تحویل چیه

اصلان یادم نمیاد توی عمرش به کسی عیدی داده باشه

خوب مثل سنوات گذشته صفره مفره در کار نیست  خالی خالی . خداییی ادم فکر می کنه یه بی خانمانه توی یه شهر غریب .

هیچ دیگه ما رفتیم نشستیم پای تی وی دیدم نه راستی یه ماهی  هست نمی دونم چطور می شه ماهی می خرن هر سال بعقیش نه

ماهیرم آورم گذاشتم کنار خودم دل گرمی بشه برام

شبکه 1 2 3 هر ستاشونو باید کلا جمع می کردی مینداختی آشغالی

هر سال چپیدن توی این استودیو با اون دیزاین مسخرشون 4 نفرم می شینن از چیزای میگن که کلا خودشونم تعجب می کنن از چیزای که به زبون میارن

ولی چاره ای نبود باید نگاه می کردم اخه اونا ساعت  زیر نویس کرده بودن  می دیدم که چقدر دیگه منوده تا لحظه تحویل سال

سال تحویل شد . قرآنو باز کردم . قسمتی رو که دوست داشتم خوندم خیلی فاز داد .

همش بدنم می لرزید نمی دونم دلیلش چی بود ولی حس خاصی داشتم

از خدا تشکر کردم به خاطر تن سالمی که دارم و تا این سال مواظبم بوده هم خودم هم خانوادم . بعدم بیمارا . بعدم  دوستای عزیزم . بعدم خواستهام

همرو گفتم ازش خواستم تو این سال مواظبم باشه کمکم کنه  تا به اون چیزای که توی ذهنم هستن جامه عمل بپوشم

حرفای خامنه ای رو گوش کرم حرفای باحال بود ( دوستان می دونن )

اوووووهههه محمود چقدر حرف زد بابا عجب حوصله ای داره تومار آماده کرده بود

تمام که شد سریع یعنی سریعاااااا زدم منو تو یک  عزیزم

چقدر قشنگ بود برنامشون کاراشون  اصلا همه چیزشون آدم واقعا می فهمه که سال نو آمده نه با این شبکه های داخلی در پیت

بله حالا دیگه دادش . زن دادشم رسیدن سالمو احوال پرسیو ماچووو از این حرفا

باز اون یکی دادش و زن داداش و پسر پدر سوختش .

یه خورده پسر برادرمو ماچ کردم عیدشو دادم بهش خوشحال شد .

دیگه داشت باتریم خالی می شد اخه کم خوابیده بودم چشمام داشت میرفت

رفتم لالا تا نهار

اگه وقت کنم کارا عیدم رو می نویسم

فقط حیف این سفره هفت سین نبود معلموم نیست من زنده باشم یا نباشم سال دیگه که خودم بندازم منت اینارو نکشم

اینم از خونه ماو سال جدیدش .

توی یه چشم بهم زدن عید تموم میشه . خوشیا اینجورین دیر میان زود میرن

خوش باشین هر لحظه این 14 روز رو

در پناه حق


نظرات 3 + ارسال نظر
دکتر نگار کریمی متخصص پوست مو چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 18:23 http://dr-negar.persianblog.ir

سلام سال نو و آغاز بهار طبیعت را تبریک میگم زندگی شادی در کنار خانوده داشته باشید انشاا..مرسی بابت همه ی لطفی که داشتید

سلام
سال نو شما هم مبارک باشه در کنار خانواده محترم
ولی من نفهمیدم کدوم لطفو می گین ؟!؟!؟

نجمه جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:15

بازم سلام
خیلی خوب بود مرصاد ... باید امسال خودت سفره هفت سین درست میکردی و از مامان و بابات میخواستی که باهات کنارش بشینن تا سال تحویل بشه

وقتی میخوای تغییر کنی باید همه چیزو عوض کنی . این افکار منفی رو بنداز دور . اگه از شبکه های ایرانی خوشت نمیاد از اول نباید میدیدش .
من و تو امسال ترکوند . خیلی برنامه هاش باحال بود . ما که از اول اونو دیدیم

بهت خوش بگدره تعطیلات دوست خویم
از این به بعد بیشتر اینجا منو میبینی
شاد باشی
:)

سلام
مرسی امدی خوشحال شدم
راست می گی باید خودم می چیدم ایشالا عمرم قد بده سال دیگه می ندازم
افکار منفی رو هم که دور می ریزم همیشه البته به کمک دوستای خوبم
از شبکه های ایرانی که هیچ وقت خوشم نیومده و نمیادم نشستم دیدم چون خیلی مشتاق بودم ببینم رهبر چه حرفای میزنه چون سالی رو که سپری کردیم سال پر تنشی بود مهم تر از همه می خواستم بدونم که سال جدید رو چی نام گذاری می کنه . بعد اونم حرفای ریس جمهور مهم بود که نگاه کردم . بگی نگی یکم سیاسیم .
بازم مرسی سر زدی
سال خوبی داشته باشی دوست عزیز

کلاغ شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 15:43 http://blog.kalaagh.com

سلام
اول اینکه سا لنوت مبارک
دوم اینکه تازه بلاگت رو پیدا کردم . از امروز میخونمت ! حواست جمع باشه علیه من چیزی ننویسیا. ( حالا برم قبلیا رو بخونم شاید قبلا نوشتی !!! )
در مورد سال تحویل منم اوضاع احوالم با تو فرقی نداشت موقع سال تحویل . اما بعدش رفتیم خونه پدر و مادر و همه رو دیدیم.
برات سال خوبی رو آرزو دارم یه دعای مخوصوصی هم واسه تو خوندم لحظه تحویل سال.
موفق باشی رفیق

سلام دوست عزیز محسن گرامممممم
مرسی سر زدی و برام نظر گذاشتی
سال نو تو هم مبارک باشه و خانواده محترم
خوشحالم که دیگه از این به بعد تو هم به وبلاگم سر میزنی
از امروز تا هر وقتی که من می نویسم توی این وبلاگ بیا بخون هر چقدر که دلت می خواد
اینجا من خیلی راحتم .
چرتو پرت می نویسم . غلط املایی دارم تا دلت بخواد
پس زیاد نگران نیستم
مهم اینه که
هرآنچه از دل براید می نویسم
سال تحویلت که البته معلوم بود کاری نمی کنی تو خونه مجردی
ولی من خونه پدرو مادر بودم این جوری بود
مرسی برام دعا کردی برای خودت و همسرت آرزوی خوشبختی دارم سال پر برکتی باشه برات
موفقو پیروز ، همیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد