چه کنم

داشتنت آرزویم 

فکرت شب و روزم 

عشقت همه وجودم  

 

پس تو بگو  من بی تو چه کنم

گم

 الان چند روزه از یه دوست عزیز خبر ندارم 

واسش دعا کنین که اتفاقی براش نیفتاده باشه

رمضان

 

در ماه رمضان در های رحمت خداوند باز می شوند   

این رمضان هم تو را طلب می کنم 

حلول ماه مبارک  رمضان بر همگان مبارک

رمضان

چقدر تشنیه خدا شدم 

 

رمضان را دست به دعا بر می دارم ‌ 

 

تا تو را طلب کنم از حق

آسمانم

آسمانم٬ سقفم باش 

تانبارد غم 

تا نریزد اشک 

آسمانم٬ سقفم باش  

تا نباشم تنها  

تا نمانم در جا 

کجا روم

من کجا روم تا حالم بهتر شود 

چه کنم تا که خیالم راحت شود 

کاش دیوانه می شودم 

تا که میدیدند آنان که باور نداشتند مرا  

من می مانم با حال زار خیش 

شاید ببینند آنان که می سوزانند 

مرا از درون خیش

همه

چه می گویند همه !         

                                             تو بگو 

                                                                             بگو چرا می گویند ؟ 

 

آیا من راهم را به اشتباه  انتخاب کرده ام ؟ 

 

آیا در انتها بن بست است که نمی بینم ؟  

 

چرا همه فکر می کنند به سادگی یک نگاه بود ؟ 

چرا همه فکر می کنند منٍ ساده در این کار سادگی کردم ؟ 

  

آیا امیدم را به زور در خانه زهنم نگه داشته ام ؟ 

 

کاش همیشه در کنارم بودی تا در جای جای تنهایم بی عمان به دنبالت نمی گشتم 

 

کاش شنونده نیما بودی  

                                   تا با ورودت شیشه دلم ترک نمی خورد

انتظار

چقدر با چشم حرف زدم            چقدر سکوت دیدم 

       چقدر با رفتارم گفتم                   چقدر بی اعتنایی دیدم  

چقدر صبر                      چقدر انتظار               چقدر استخاره 

 

غروری نمانده  

رسوا شدنم را می خواستی ؟ 

رسوا شدنم را دیدی ؟  

 

بیش از این مکن با من

راضی به شکستنم مشو