دوست ؟

دوست دارم یکی نگرانم باشه 

دوست دارم یکی زنگ بزنه بگه کجایی ؟

دوست دارم  یکی همش بهم بگه دوست دارم 

دوست دارم  ناز یکیو بکشم 

دوست دارم  یکی همش زنگ بزنه بگه مواظب خودم باشم  

دوست دارم یکی نگاهم کنه با یه حس خاص 

دوست دارم یه شاخه گل بخرم

 

دوست ندارم همش مشاوره بدم  

دوست ندارم همش راهنما باشم  

دوست ندارم همش سنگ صبور باشم 

دوست ندارم  بهش بگم ابجی 

دوست ندارم بهم بگه برادر  

 

دوست دارم خودم باشم 

دوست دارم ببینه منو 

فقط به یک نگاه

غرق

یکی غرق تمنای عشق ناکس 

 

 

یکی تنها ترین ادم بی کس

؟

یکی به من بگه من خیلی پر توقعم !!!! 

 

یا خیلی ساده ؟؟؟

سیاه و سفید

نگاه کردن به این عکسای سیاه و سفید قدیمی چقدر لذت بخش تر از این اعکسای رنگی امروزیه

خط

ازین عاشقی تو دست بکش  

 

به روی قلبت تو یه خط بکش

یاد

یاد رو زُونه رفته 

 

یاد پی رُون خسته

می ...

می خواستم  

نمی خاستی  

 کی میخواست ؟  

می خواستیم 

نمی خواستید 

بی خیال ..... دیگه نیست

اه

اه از این اه که برای من تنها فقط همینه مانده استو بس