والنتاین

گور بابای والنتاین 

اصل خودتی که نیستی هیچوقت

شاهزاده

اون اگه می دونست شاهزاده رویاهاش چه کارا که براش نمی کنه

خودش با اسب می رفت دنبالش

ضعیف

فشار همیشه روی قشر ضعیفه

عجب بدبختیم

نمیشه نمی دونم چرا

نه اینم نشد . خدای نه اینکه من نخوام خودش نمیشه :(

بعضی وقتا به این فکر می کنم که اون کسی رو که من مد نظر دارم با اون ملاکای که توی ذهنم هست اصلا وجود داره !؟!؟!

دل ما

دل ما می سوزد 

بدجور

هیچکس دودش را هم نمی بیند

داغمون

از اول هفته تا آخر هفته هر روز ساعت 5 صبح تو جاده آخر کار میشی عین یه پازلی که همه چیزشو اشتباه چیدن . حالا با تمام این مشکلات استخوانی که کنار بیام خودم به تنهایی به کنار ، این حرف همکارم که بهت بگه خیلی صوصولی رو نمی دونم کجام جا بدم

زیبایی

واقعا که این سیرت زیباست نشان ادمیت نه صورت زیبا

کنار من نشسته ماشالا مثل ماه می مونه صدام که نگو ناز ناز کلاسم که دیگه آخرش

کلا صورت زیبارو یه جا داره کمپلت . دریغ از سیرت زیبا که یه زرم نداره 


از یه دختر 18 ساله بیشتر زنگ خور داره اس ام اس اشم که نمی شه شمرد ولی هر کاری می کنی بازم می گه تقصیر شوهرم بوده که نتونست زندگی رو بچرخونه !!!

اینم از این دوره زمونه

حالا این ملت همش دنبال این خوش صورتا باشن بینم به کجا می رسن .