زمان


دو ساعت از ساعت عمرم رو گذاشتم برای دیدن یه فیلم (IN TIME )

فیلمی که شاید قصدش فقط پر کردن جیب کارگردان بود ولی برای من خیلی مهم بود
وقتی نوشته های فیلم ظاهر شدن به خیلی چیزا فکر کردم
بیاین واقعا فکر کنیم امروز فقط زنده هستی فقط یه ساعت !!!
زمان هم دست هست و میدونی چقدر مونده تا بمیری
برای پنج ثانیه دیر رسیدن باید غم از دست  رفتن عزیزت رو توی سینه تحمل کنی !
چیکار میکنی???
حاضر هستی ده دقیقه از وقتت رو بدی به  کسی که بتونه ده دقیقه بیشتر زندگی کنه ?!?
چی برات مهم ??? کی برات مهمه ???
اگه بدونی توی تنها روزی که زنده هستی اگه از زمان به درستی استفاده کنی یه روز پاداش میگیری چه قدر از زمان خوب استفاده میکنی ?
با اینکه این فیلم فقط برای پر کردن گیشه بود ولی منو بیشتر متوجه خودم کرد
فهمیدم که خدا داره هر روز رو بهم هدیه میده
هر ساعت و هر ثانیه
دیدن این فیلم خالی از لطف نیست
شاید شمارم به فکر فرو ببره که با هدیتون ، هدیه ای که هر روز هدیه می گیرین چیکار می کنین !!

نظرات 1 + ارسال نظر
نجمه شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:30

نگفتی اسم فیلم چیه ؟؟؟

من اگه یک روز وقت داشتم واسه زنده موندن اون روز رو با همه ی اونایی که از ته ته قلبم دوست دارم میگذروندم .. به همه ی اونایی که دوستشون دارم و بهشون نگفتم عشقمو ابراز میکردم و تموم اون روز رو خوش میگذروندم و از ته ته دلم میخندیدم

راستی فیلم توپ که ارزش دیدن داشته باشه اگه سراغ داشتی بهم بگو

:)

خوش باشی

سلام
دوست عزیزم اسم فیلم رو نگفتم چون عکس فیلم رو گذاشتم ( فکر کنم یکم عجولی صبر نکردی عکس لود شه ) ولی چشم اسم فیلم رو هم می نویسم توی متن
به نظرت اگه بدونی با یه کاری که انجام میدی می توی یه روز یا یه هفته رو برای خودت بخری و بازم زندگی کنی بازم می وقتت رو با همه اونای که دوست داری میگذرونی و منتظر مرگت می شینی ؟
فیلم توپ که خیلی زیاده نجمه جان ولی من صلیقه تورو نمی دونم
اگه بازم سر زدی چند تا از فیلم های رو که دوست داری و دیدی رو برام بنویس تا من بدونم به چه سبکی گرایش داری تا فیلم پیشنهاد بدم ببینی
تو هم خوش باشی
مرسی سر زدی
امید وارم آخرین بار نباشه ;)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد