امروز


امروزم هم مثل همه روزهای دیگه  

تکراری کسالت آور و خسته کننده 

زیر فشار فکرای مختلف 

بدون هیچ فکر کمکی 

بدون یه راه مینبر 

باید برم تا انتها ولی تا کی ! 

تا کجا ! 

 علم بهتر است یا ثروت ! 

عشق بهترست یا نفرت !
نظرات 1 + ارسال نظر
نجمه چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 20:45

سلام . من شرمنده که دیر به دیر میام . حواس پرتی دارم شما به بزرگی خودت ببخش :)

باید ذهنتو رها کنی مرصاد . من خودمم با این شلوغیه دهن درگیرم . افکار مختلفی که زندگی در این لحظه رو ازمون میگیره و عملا کوفتمون میکنه

کتابایی که گفتمو خوندی؟؟؟؟؟؟؟
بابا اگه میخوای پیشرفت کنی یه کم وقت بذار خوب

پشیمون نمیشی . بهت قول میدم :)

سلام
مرسی تشرف اوردین
خواهش می کنم منم دست کمی از شما ندارم توی حواس پرتی
شرمندم هنوز نخریدم خیلی ببخشید
می خرمش به زودی
در مورد زهن راست میگی باید بیشتر رهاش کنم زیاد دارم خدمو درگیر میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد