بلخه اتفاق افتاد

 

دیرو بلخره با یه شاخه گل با مامانو بابا و برادرو خواهرم رفتیم خواستگاری
باورم نمی شد
خانواده گلی داشتن
مراسم خیلی خوب پیش رفت
من تو ابرا بودم
خیلی دوست داشتم این اتفاق که افتاد تو وبم بنویسم
بلخره منم عشقم رو پیدا کردم
مرضیه خیلی خانومه
همونه که میتونه منو خوشبخت کنه و البته منم امیدوارم بتونم اونو خوشبخت کنم
سه شنبه قراره بریم آزمایش
سیزده بدر هم با هم میریم از باباش اجازه گرفتم هم راه خانوادم بیاد
خیلی خوش میگذره
فکر کنم امشب خوابم نبره از خوشحالی
.
.
.
.
.
دروغ 13

نظرات 5 + ارسال نظر
احسان ن یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 22:32

تبریک می گم

مرسی

احسان ن یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 22:35

اینو یادم رفت :
:-)

اینم به روی چشم

لی چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:29 http://www.leee.us

دیوونه ، :)


نو که لطف کردی امدی
برای دو تا پایین هم نظر میزاشتی دیگه

نجمه شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:21

عجـــــــــــــــــب

یه لحظه خوشحال شدمااااااااا

گفتم تو هم رفتی و ما ماندیم اندر خم کوچه :)))

ایشالا که به همین زودیا قسمتت بشه و به جمع متاهلین بپیوندی

راستی مرضیه خانوم کیه؟!!!!

مرضیه رو خوب امدی کلی خندیدم :)))))))))))))
زیاد نگران نباش تو کوچه تنها نیستی منم هستم فکر کنم خیلی مونه تا انتهای کوچه خیلی
شما هم ایشالا زود تر از ما بری

arezo0 یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 23:52 http://asheghe-del-shekaste.blogfa.com

سلام باشه دیکه اینجوریه واقعا که به کل ما رو فراموش کردی تا من یادی نکنم تو که اصلا یادی نمیکنی خوبی؟جه خبر؟D:

سلام
اول اینکه خوشحالم می بینم که هستی
دوم اینکه ما فراموشت نکردیم سر می زنیم تو اصلا نمیای سر بزنی یادمه آخرین بار خودم امدم برای 3تا از پست هات نظر گذاشتم ولی تو نیومدی به وبللگ من سر بزنی
سوم اینکه من واقعا نفهمیدم این وبلاگ تو دست چند نفر هست
هر دفه یکی میاد میگه من دارم از طرف فلانی می چرخونمش !!!
چهاروم اینکه من چندباری هم باهات توی چت سلام کردم حتی جواب سلام منو هم ندادی خوب یادمه یه بار نبود دو سه بار بود
من بازم سر میزنم به وبلاگت ببینم تو چند بار میای وبلاگ من
خوبو خوشو سلامت باشی
در پناه حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد