اولین

این اولین پست  وبم توی سال  1390 هست .  

نشستم پای شبکه 2 اینقدر که تا سال تحویل شد پیش خودم تصمیم داشتم حتما یه نماز بخونم . وضو گرفتم لباسای نومو پوشیدم واستادم . 

دستمام نمی دونم چرا یه جوریه          ناراحتم انگار . یعنی دلتنگ شدم ؟ دلتنگ چی ؟       نمی دونم 

وای که چقدر دوست دارم گریه کنم  . اونم نمی دونم برای چی . فقط حس می کنم که دوست دارم خالی بشم  

همش یاد عید پارسال می فتم . پارسال سر سفره قرآن خوندم و از خدا خواستم منو به  .... برسونه ولی الان توی شروع سال 90 هنوزم تنهام 

کاش ............................ ولش کن بی خیال  

امسال برای خودم و خانوادم موفقیتو سر بلندی  و سلامتی رو از خدا خواستم . برای دوستام خوشبختی و سعادت مخصوصا یکی از دوستای عزیزم که براش ویژه دعا کردم که توی سال جدید دیگه راهشو تنها نره (ن). فقط امید وارم برای منم دعا کرده باشه وگر نه دعامو از خدا پس می گیرم

نظرات 2 + ارسال نظر
لی دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:16 http://WWW.LEEE.US

دعامو از خدا پس میگیرم یعنی چی ؟ خسیس حالا یه دعا کردیا ..

نجمه شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 17:25

سلام مرصاد جان...مررررسی که به فکرم بودی....واقعا ذوق کردم....من راستشو بخوای اون لحظه اصلا همه چیز از ذهنم پرید...حتی واسه خودمم دعا نکردم...ولی بعدش چرا...واسه همه دعا کردم...بازم برام دعا کن دوست خوبم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد