بدرقه سال 89

الان ساعت 7 شب میشه می خوام برای آخرین بار از سال 89 این وبو آپ کنم  .

به خیلی چیزا فکر کردم الانم می کنم به این که چه سالی بود که گذشت

نمی دونم بگم بد بود یا خوب

آگه بگم بد بود که نا شکریه . چون با یه تن سالم نشستم پشت این کامپیوتر دارم کار انجام میدم

اگه بگم خوب بود که بدیاش یادم میاد که چه روزای رو با حس بد گذروندم

فکرم روی کسای زیادی هست . کسای که بهترن دوستام بودن و هستن کسای که این سالی رو که گذشت برام ساختن . حرفاشون هنوزم توی گوشمه . دوستای بودن و هستن که فقط حضورشون برام نعمته چون با حضورشون گرمای میدن که انرژیم بیش از پیش بیشتر میشه .

کاش بتونم زره ای از محبتهای دوستانی که برام وقت گذاشتن رو جبران کنم

از خدا می خوام سال پیشرو سالی پر برکت باشه برای کلیه دوستانم

چون تنها دوستان دلخوشی تمام ساعتهای زندگیم هستن

یک شروع  خوب رو برای همشون آرزو دام

دوستای عزیزم:

شهاب  . فواد  . محسن  .  ن .د  که ابتدا بوده تا لان . آرزو . شهرام  . محمد  . حمید  . امید  - مجتبی  .پویا .مینا . سمیرا . رویا . ماهک .

سال نو به همه کسانی که با من بودن و هستن و با من بودن ودیگه نیستن آرزوی پیروزی رو دارم

می رم تا سال 89 رو بدرقه کنم که بره برای همیشه

نظرات 1 + ارسال نظر
لی دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:03 http://WWW.LEEE.US

مرصاد عزیز . ممنونم از تو به خاطر اینکه به یادم بودی . ان شاالله سالهای خوب و شادی رو در پیش رو داشته باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد