روزم ؟

روز مرد آمدو رفت بدون این که کسی بهم تبریک بگه 

حتی او نای که ادعای رفاقت همیشه سر زبونشون بود 

خیلی تو انتظار یه تبریک بودم یه تبریک نه از هر کسی 

ولی نیومد 

کاش کسی یه تبریک بی نام و نشون می فرستاد واسم 

تا منم تو دلم خودمو گول می زدم و میگفتم از طرف A  اومده 

شاید خیلی ها هنوزم فکر می کنن من بچه ام  

ولی خدا می دونه که دیر یا زود زمان اثبات منم می رسه 

تا همه باورم کنند 

تا تو هم باورم کنی

نظرات 2 + ارسال نظر
نجمه سه‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 14:57 http://www.sarzammin.tk

سلام مرصاد جان.مبارک باشه وبلاگ جدیدت.خوشگل شده. ولی خیلی ناامید و غمگین مینویسی.شایدم حق داری. من تا حالا عاشق نشدم واسه همین نمیتونم حالت رو درک کنم.در هر صورت امیدوارم که همیشه بهترینها واست اتفاق بیفته.همونهایی که همیشه منتظرشونی.موفق باشی.روزت هم پساپس مبارک

نجمه چهارشنبه 9 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:20 http://www.ndd1.blogfa.com/

زچه پنهان کنم راز دل خسته ی خویش ؟
ز خدایی که خودش می داند؟
عشق وحشی تر از ان است که پنهان ماند!

سلام دوست خوبم.به روزم و منتظر حظور سبزت[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد